måndag 15 juni 2009

Ah en ledig dag!
Det väntar mycket jobb nu i slutet av månaden, nästan inget ledig alls. Men det gör mig inget för jag tackar gudarna att jag äntligen har ett jobb så jag kan börja klara mig själv och lägga undan lite välbehövliga pengar. Hoppas det blir mycket jobb i Juli också så jag får en fin lön i augusti också. Så länge jag är ledig när vi ska till götet är det lugna puckar!

Har även varit duktig och satt in pengar till daniel nu för stugan. Så från mitt håll är iaf den betald. Kom på att när danne drar på kryssning ska jag be honom såååååå snällt att köpa pingvin lakrits till mig, det var år sen jag åt den! Så när Strömberg sa att han satt och knaprade sådana och drack öl vätskades det ruksigt mycket i munnen min!

I kväll ska jag och Annika sola så det ska bli gött! Man blir ju blek som ett spöke när det är sånt här skitväder! Vart tog sommarn vägen?

Pratade med Ida snuttan igår, hon är allt bra hon! Kommer med en massa bra svar och lyckas alltid få mig på gott humör.
Blir nog allt att slå en pling till henne idag igen!

Jag vill tillbaka till Åtvid!!!!!!Nu!

1 kommentar:

Lisa sa...

wiiiiiiiiiiiiiie har du en iller ? :P