fredag 21 augusti 2009

Nya favvisarna

Mkt jobb sliter hårt på kropp och själ. Äter penicillin för njurbäckensinflammation...igen...Men nu hann jag i god tid så jag kom ganska lindrigt undan iaf. Känner mig nästan gravid med mina ständiga humörssvängningar, men det är jag inte så få för fan inget dumt för er. Men för det mesta är jag lycklig som få.

Saker jag haft för mig i punktform

*Bilat ner till Åtvid och hälsat på Mli o Pierre (o snoppis en snabbis. )

*JOBBAT

*Bilat till mjölby och sagt hej till Sabine, freddy, jason och hitler ;)

*Planerat att ta mitt pick o pack till Japan nästa år över sommarn, alla som vill får haka på ;)

*Träffat gamla och nya vänner

*Blivit påmind om dig

*Gråtit, skrattat, dansat, kyssts, sprungit, hoppat

Ni vackra människor består, älskar eran glöd och godhet <3

Inga kommentarer: